Welkom
Forumregels
Dates is geen discussieforum. Laat hier uitsluitend kort en bondig weten wanneer u ons bezoekt.
Vermeld geen sites, mail-, kik-, webadres of telefoonnummer in berichten.
Berichten zonder duidelijkheid over uw geplande bezoek of met vragen over de aanwezigheid van andere bezoekers worden verwijderd.
Dates is geen discussieforum. Laat hier uitsluitend kort en bondig weten wanneer u ons bezoekt.
Vermeld geen sites, mail-, kik-, webadres of telefoonnummer in berichten.
Berichten zonder duidelijkheid over uw geplande bezoek of met vragen over de aanwezigheid van andere bezoekers worden verwijderd.
-
Re: Welkom
Ik ga dondersdag avond naar Moods. Tot zo!
donderdagmiddag
AS donderdagmiddag als beginnend cd aanwezig voor alles in, zeer tepelgeil, lekker kontje een sappig mondje . Alle sappen zijn welkom xxxx
-
do. middag 7 maart
a.s. donderdagmiddag 7 maart ben ik weer van plan een bezoekje aan de Moods te brengen. Bi versa, in full leather gear en voor alles in met vrouwen, mannen, ts/tv/tg en stellen. Geschoren pik, ballen en gespoelde kont. Hou ook van pis. Komen jullie ook...?
Wil een keer gezellig een filmpje komen kijken.
Is er nog een dame,tgirl of shemale die gezellig met me mee wil? Zou morgen of woensdag middag al kunnen?
Is er nog een dame,tgirl of shemale die gezellig met me mee wil? Zou morgen of woensdag middag al kunnen?
Re: hoi fatima
Hoi Fatima,
Ik kom ook dinsdagavond naar moodsbar , hoe laat ben jij er? Ik ben een lange jonge man, met grote schoenen...
Ik kom ook dinsdagavond naar moodsbar , hoe laat ben jij er? Ik ben een lange jonge man, met grote schoenen...
ben nog nooit geweest ben eigenlijk erg benieuwd hoe het is bij de moods wil vanavond langs komen om een leuk feestje
te bouwen met 1 of meerdere t-girl's en lekker om mee te spelen.
te bouwen met 1 of meerdere t-girl's en lekker om mee te spelen.
-
Re: Welkom Zaterdagavond 2 april
T-Girl Tess is zaterdagavond 2 april van de partij opzoek naar hete mannen voor een geil feestje met een verrassing! xxx Tess
-
tv mandy en shemale rojin zaterdag 2 april weer in the moods bar,welke tops ook?
-
TV Luna zaterdag 2-April
TV-Luna hoopt zaterdag 2 april weer van de partij te zijn.
-
- Beheerder
Ben eigenlijk zeer benieuwd of er animo zou zijn om een GB te organiseren. Let wel op! Het betreft een GB met een travestiet.
Bij animo zou ik me graag 1x in de maand cq 2 maanden laten GBen. Mijn voorkeur zou op een dinsdagavond zijn. Neuken is altijd met condoom, pijpen mits schoon zonder! Waar jullie je zaad laten mogen jullie zelf bepalen. Verder geen spelregels eigenlijk buiten het feit respect en een nee is NEE!
Mocht je hier graag aan mee willen doen, maak dat dan kenbaar! Voorkeur geniet uiteraard een openlijk bericht maar een PB mag ook natuurlijk.
Hopelijk tot snel op een dinsdagavond in the Moods!
XXX Jannet
Bij animo zou ik me graag 1x in de maand cq 2 maanden laten GBen. Mijn voorkeur zou op een dinsdagavond zijn. Neuken is altijd met condoom, pijpen mits schoon zonder! Waar jullie je zaad laten mogen jullie zelf bepalen. Verder geen spelregels eigenlijk buiten het feit respect en een nee is NEE!
Mocht je hier graag aan mee willen doen, maak dat dan kenbaar! Voorkeur geniet uiteraard een openlijk bericht maar een PB mag ook natuurlijk.
Hopelijk tot snel op een dinsdagavond in the Moods!
XXX Jannet
-
Hoi Fatima, lijkt me leuk! Hoe laat ben je er?
-
Brain01 klinkt goed. Hoe laat ben jij er vanmiddag?
-
Bi man van 45 met sportief lichaam en pik van 20cm lang en 6 cm dik komt vanmiddag. Wie wil lekker zuigen en geneukt worden. Groet, Bart
-
Hey hey allen,
Ik ga vanavond ook ben er rond half 10... Ik hoop dat het gezellig geil wordt met veel bi sex
Kusjes
Ik ga vanavond ook ben er rond half 10... Ik hoop dat het gezellig geil wordt met veel bi sex
Kusjes
-
- Beheerder
deze geile Bi Top, slank, sportief, XL, 45, wil graag een bezoekje doen op donderdag 31 maart in de middag (13.00 uur).
zijn er tops aanwezig die gevuld willen worden?
hoor van je!
groet erik
zijn er tops aanwezig die gevuld willen worden?
hoor van je!
groet erik
Vanavond is Chantal weer van de partij! Ik zal er weer sexy uitzien! Wie komt er nog meer?
XXXChantal
XXXChantal
-
- Beheerder
Nadia komt morgenavond Zaterdag THE moods Bar samen met shemale RIna hoop s gezellige avond mannen tot morgen.
Kusje.Nadia
Kusje.Nadia
-
- Beheerder
tv mandy en shemale rojin hopen dat wij er zaterdag 26-3 er weer in mogen en zoeken nog lekkere tops
full fetish naakt ook toegestaan gay en bi man 19h 02h
1e paasdag ook geopend gay en bi man only 15h 20h underwear or naked
1e paasdag ook geopend gay en bi man only 15h 20h underwear or naked
-
- Beheerder
fatima travo
hoi ik ga donderdag avond naaar moodsbar komen jullie ok?
hoi ik ga donderdag avond naaar moodsbar komen jullie ok?
-
- Beheerder
Jannie travo
Donderdagavond van de partij hoor...
Donderdagavond van de partij hoor...
-
donderdag 24/3 vanaf 20:00
Ben er morgenavond weer, uitkijkend naar andere T girls en leuke mannen, groetjes Vleertje T girl
Woensdag 23 maart
Ik ben woensdag 23 maart vanaf een uur of 21 aanwezig. Ben een gast van 32 die graag gepijpt wordt, neukt, of gewoon naar anderen kijkt. Zijn er nog jonge gasten dan?
-
donderdagavond 24 maart
Aanstaande donderdagavond is T-Girl Tess aanwezig voor een dolle avond met geile mannen! Tess heeft een nieuwe look! xxx