Welkom

Vandaag of morgen in The Moods Bar? Laat het hier op Dates weten.
Vermeld geen sites, mail-, webadres of telefoonnummer in berichten.
Forumregels
Dates is geen discussieforum. Laat hier uitsluitend kort en bondig weten wanneer u ons bezoekt.
Vermeld geen sites, mail-, kik-, webadres of telefoonnummer in berichten.

Berichten zonder duidelijkheid over uw geplande bezoek of met vragen over de aanwezigheid van andere bezoekers worden verwijderd.

Gesloten
tvsletjemandy

Re: Welkom

Bericht door tvsletjemandy »

tvmandy ,tv Luna en shemale rojin komen zaterdag weer naar the moods bar,welke tops hebben zin?,spreek ons gerust aan dan.Wij nemen ook onze top tgirl vriendin mee ,zij is eurasian van 28,lekker geschapen en neukt graag grote mannelijke mannen,maar geen black,zij zoekt geen andere tgirls

reneeSingle1960

Bericht door reneeSingle1960 »

tgirl renee komt zaterdag 2juli as op bezoek

Renate

Bericht door Renate »

Vorige week vrijdagmiddag was ik hier john44. Volgende week donderdagmiddag 14:00 kom ik weer. Met mijn nieuwe boobies! Heb er nu al zin in.

TheMoodsBar
Beheerder

Bericht door TheMoodsBar »

Ruim van te voren deze aankondiging, komt ook omdat wij tijdens dit bezoek graag een aantal Blacks voor haar aanwezig willen hebben. Het blijft natuurlijk altijd afwachten of dit gaat lukken, maar niet geschoten is altijd mis. De vrouw M, wil graag verwend worden, ruwe sex is ze helemaal verzot op, ze moet het idee hebben dat ze weinig te vertellen heeft. Deep throat, flinke kletsen op haar billen, bij de haren pakken, knijpen in borsten en grof geneukt worden. M zou graag een aantal Blacks aanwezig willen hebben. Hij J, is altijd aanwezig en zal ook niet van haar zijde wijken, dit om alles in de gaten te houden maar ook om te genieten van M met haar blanke lichaam en donkere mannen die haar verwennen.

Wij zullen rond 12.30 uur aanwezig zijn, gaan ons eerst even omkleden en aan de bar zitten, zij zal dan gekleed zijn in een zwart jurkje, zonder slipje. Ook als er geen Blacks aanwezig zijn, zullen wij zeker ook naar de eerste etage gaan.

Als je wordt afgetikt door J, dan is er geen klik aanwezig of ben je met iets bezig wat wij niet prettig vinden. Dit is niet persoonlijk bedoelt maar het is wel de bedoeling dat iedereen geniet.

Wij zijn voor veel dingen in, maar er zijn een aantal dingen die wij bij voorbaat willen uitsluiten :
- Geen gelik aan voeten, gezicht en overige lichaamsdelen.
- Lange bef sessies.
- Met de broek op je knieën M proberen te neuken of beffen, neem de moeite om je kleren uit te trekken.
- Zijn beide hetero en hebben ook geen behoefte om te experimenteren met hetzelfde geslacht.

En ze hebben het goed naar hun zin gehad, op naar de volgende keer, heren bedankt jullie hebben je uitstekend en netjes gedragen.

student922

Bericht door student922 »

he hallo, ik ben een jonge student van 23 en wil misschien vanmiddag tussen 1300 en 1500 even langskomen, wie zullen er nog meer zijn?

the-moodsbar

stel voor bbc

Bericht door the-moodsbar »

nu

vleertje

donderdag 30 juni vanaf 20:00

Bericht door vleertje »

Ik ben er morgen avond weer. groetjes Vleertje T girl

John44

Bericht door John44 »

Surinaamse jongen gaat vrijdagmiddag weer naar Moods. Hoop dat die leuke travo van vorige week er ook is :-)

jeansman

Bericht door jeansman »

Morgenmiddag weer eens naar The Moods hmmmm lekker naakt en super geil!!!!!!

tony1

Bericht door tony1 »

hoi gaan vanavond nog leuke vrouwen nar de bar laat mij even weten leuke jongen man
Nee, zie vorige bericht en aub even de aan u gezonden mail lezen. vrgr

henkforyou64

maandagavond

Bericht door henkforyou64 »

Wie gaan er nog meer vanavond?
Als het goed is niemand, wij zijn maandagavond gesloten. Zie agenda en/of homepage. vrgr

Izaac

Zondagmiddag

Bericht door Izaac »

Vanmiddag weer lekker naakt rond lopen

Cindy

Hey

Bericht door Cindy »

Cindy ook in Moods zaterdag zwart krulend haar sexy Tgirl. Glad zeer vrouwelijk

Nadia.

Bericht door Nadia. »

Nadia is morgenavond beschikbaar hoop geile avond boys tot morgenavond xxxx Nadia

tvsletjemandy

tvmandy en shemale rojin gaan zaterdag weer naar moods,welke tops komen ook en hebben zin,spreek ons gerust aan

the-moodsbar

renate ff in the moodsbar

Bericht door the-moodsbar »

Travo renate is ff in themoodsbar

Tess

Donderdag avond 23 juni

Bericht door Tess »

Morgenavond (donderdag) is TGirl Tess weer van de partij, met een hele speciale verrassing voor lieve mannen..... groetjes Tess xxx

vleertje

23/06 T avond vanaf 20:00

Bericht door vleertje »

kijk weer uit naar morgenavond! ben er weer vanaf 20:00. spannende groetjes, Vleertje T girl

jeansman

Bericht door jeansman »

Mmmmm morgenmiddag weer eens heerlijk naar The Moods lekker naakt en ontzettend geil. Wie ook?

Jannet TV

Bericht door Jannet TV »

Morgenavond weer aanwezig voor veel speelplezier.

Jannet

18yrs Old

Bericht door 18yrs Old »

Dinsdag overdag aanwezig, wie kom ik tegen?

ma8nmmur

Date

Bericht door ma8nmmur »

Welke vrouw leeftijd onbelangrijk wil verwend worden ? ben dinsdagavond aanwezig v.a. 20.00 uur

Nadia27

Re:zaterdag 18-jun

Bericht door Nadia27 »

Hallo allemaal
Nadia is vanavond bij THE Moods bar hoop geile avond net als altijd! Tot vanavond xxxxNadai

Jannet TV

Bericht door Jannet TV »

Zijn er gegadigden voor dinsdagavond 21 juni aanstaande voor een GB met een TV. Lijkt me een mooie inluiding voor de zomer.

Ik ben er klaar voor! Laat even weten of je interesse hebt, hoe meer hoe beter hihihihi.

XXX Jannet tv

tvsletjemandy

tv mandy en shemale rojin na lange afwezigheid weer terug in nederland en zaterdag in the moods bar,welke tops hebben er zin en spreken ons aan ?xxxx

Twinky

Bericht door Twinky »

Vrijdagmiddag lekker veel mannen/andere travo's verwennen in mijn geile lingerie.

Rdam1989

Vrijdag avond 17 juni

Bericht door Rdam1989 »

Hey komen er vanavond nog sexy mannen die zin hebben in een bttm? Ik blond blauwe ogen, 25jaar, 187, 79 en gek op zuigen! Ik ben er al vroeg, rond vijf uur Xx

kevinnultie

RE: Tess donderdag 16 juni

Bericht door kevinnultie »

hoi Tess,

hoelaat ben je er vanavond?

ik ben er +- 22u

dominic travo

Bericht door dominic travo »

nu in themoodsbar

Tess

Donderdagavond 16 juni

Bericht door Tess »

Donderdag avond 16 juni is TGirl Tess weer van de partij om leuke mannen te verleiden met mijn grote ....... groetjes Tess xxx

Gesloten