Welkom
Forumregels
Dates is geen discussieforum. Laat hier uitsluitend kort en bondig weten wanneer u ons bezoekt.
Vermeld geen sites, mail-, kik-, webadres of telefoonnummer in berichten.
Berichten zonder duidelijkheid over uw geplande bezoek of met vragen over de aanwezigheid van andere bezoekers worden verwijderd.
Dates is geen discussieforum. Laat hier uitsluitend kort en bondig weten wanneer u ons bezoekt.
Vermeld geen sites, mail-, kik-, webadres of telefoonnummer in berichten.
Berichten zonder duidelijkheid over uw geplande bezoek of met vragen over de aanwezigheid van andere bezoekers worden verwijderd.
Re: Welkom
Heey stel rond 40...
Ik kom morgen ook langs in de middag
Heb wel zin om samen te spelen....
Zie jullie graag morgen groetjes xxx
Ik kom morgen ook langs in de middag
Heb wel zin om samen te spelen....
Zie jullie graag morgen groetjes xxx
-
Wij komen woensdag waarschijnlijk naar de moodsbar. Alleen zouden we het leuk vinden dat er ook een keer een vrouw bij is. Ze heeft niet veel ervaring met vrouwen maar wel zin om dat verder te ontdekken.
-
Tamara&Renate
vanavond zijn we er weer bij blonde Tamara en rode Renate en wij hebben heeeel veel zin om te geilen met lekkere jongens en mannen mmm xxx
-
Ik kom vanavond ook naar de Moods..
-
wij stel komen ook vanavond voor een geile avond
-
- Beheerder
roxxy en peetie vanavond
Roxxy mega slett en peetie in themoods vanavond met 2 donkere mannen alle andere mannen kunnen kijken en als je geluk hebt ook nog meedoen
Vanavond naked in the Moods
Verzorgde kerel 50/196/98/17/intiem kaal/cockring/poppers is vanavond geil in the moods. Ik geil enorm op kerels vanaf 50 jaar met geschoren pik. Wie loop ik regen het lijf?
-
Ik kom vanavond toch nog even naar de Moodsbar.. moest eigenlijk werken, maar dat gaat niet door! tot zo xx Ricky
-
Re: donderdag 15/08
Hallo, hier nog even een berichtje van Robin. Feeling HOT HOT HOT.
Ik breng vandaag mijn vriendin Steffanie mee. Dus dubbele pret.
Wie is er in voor een Trio??
Groetjes Robin en Steffanie.
Ik breng vandaag mijn vriendin Steffanie mee. Dus dubbele pret.
Wie is er in voor een Trio??
Groetjes Robin en Steffanie.
Donderdagavond
Dag dames,
Ik kom graag jullie gezelschap houden. Doe je mooie nylons aan, een rokje en lekkere high heels.
Dan maak je mij extra geil😋
Ik kom graag jullie gezelschap houden. Doe je mooie nylons aan, een rokje en lekkere high heels.
Dan maak je mij extra geil😋
Hi Lieverds, morgen is Chantal er weer. Waarschijnlijk zwart gekleed met passende lingerie en natuurlijk high heels. Wie mij attent en met respect benaderd kan wat lekkers verwachten ;-)
Liefs. Chantal
Liefs. Chantal
-
LadyJane komt donderdagmiddag vroeg naar de Moods in een felroze ensemble, een gouden tasje en met lang grofkrullend goudblond kapsel.
-
tvmandy
tv mandy en tv yennie gaan morgen naar moods welke tops zin?
-
Donderdag Vlaamse Duchi
Grote Vlaamse travestie , morgen in de Moodsbar. Love mooie jonge jongens , Macho , gekleurde boy’s , XL
Safe sex , op de matrassen public , of in de prive hokjes . Wie komt er ook ?
Safe sex , op de matrassen public , of in de prive hokjes . Wie komt er ook ?
-
donderdag 15/08 vanaf 20:00
morgen ben ik weer helemaal 'in de Moods', kijk naar jullie uit & met slettegroet, Vleerje T girl
-
Re: Donderdag 15/08
Hallo Robin is morgen weer aanwezig. Feeling HOT HOT HOT.
Wie geeft me een flinke beurt??
Groetjes Robin
Wie geeft me een flinke beurt??
Groetjes Robin
-
T-girl Amy
Ik ben er morgen weer gezellig.
💋💋💋 Amy
💋💋💋 Amy
-
Re: stel zoekt
wij stel komen 14-8-19 rond 12,30 lekker naakt in de bios op zoek naar leuke bi jongen tot 35 jaar
wij vallen niet op ouder
wij vallen niet op ouder
-
Ik kom ook weer. Ik hoop dat er weer een leuk stel of dame aanwezig is.
Vorige week was heerlijk geil.
Vorige week was heerlijk geil.
Woensdagmiddag
Hoi, morgenmiddag kom ik als travosletje iedereen verwennen die zin heeft. Vanaf half twee/twee uur ongeveer. Ben voor alles in. Hoerig gekleed op hoge hakken.
Kus Daisy
Kus Daisy
-
Hallo, hier travo Marisca. Ik kom vanavond 13/8 naar de mix party. Heb afgesproken met zusje Luna. Vanaf een uur of acht. Ik hoop op nog wat lekkere pikken.
TV hoer beschikbaar
Hallo allemaal! Ik ben Meesteres Francine en donderdag stel ik mijn slaafje beschikbaar als TV hoer Johanna.
Johanna is een uiterst gewillig en dienstbaar hoertje. Ze zal niets of niemand weigeren. The more the better!
Johanna zal gebruiksklaar worden aangeboden in haar zilveren glitterjurkje!Vermoedelijk vanaf een uur of drie!
Groetjes Meesteres Francine
Johanna is een uiterst gewillig en dienstbaar hoertje. Ze zal niets of niemand weigeren. The more the better!
Johanna zal gebruiksklaar worden aangeboden in haar zilveren glitterjurkje!Vermoedelijk vanaf een uur of drie!
Groetjes Meesteres Francine
-
morgenavond weer een langs de mood ff gezellig kijken heerlijk xxxx jannytv
-
Hoi stel. Ik ben ook van plan te komen. Wil graag mee doen.
Ik wil morgenavond ( 8 aug) komen, rond 21.30 uur. Welke zusjes willen met deze 47 jarige lange slanke, smooth top/ vraag spelen?