Welkom
Forumregels
Dates is geen discussieforum. Laat hier uitsluitend kort en bondig weten wanneer u ons bezoekt.
Vermeld geen sites, mail-, kik-, webadres of telefoonnummer in berichten.
Berichten zonder duidelijkheid over uw geplande bezoek of met vragen over de aanwezigheid van andere bezoekers worden verwijderd.
Dates is geen discussieforum. Laat hier uitsluitend kort en bondig weten wanneer u ons bezoekt.
Vermeld geen sites, mail-, kik-, webadres of telefoonnummer in berichten.
Berichten zonder duidelijkheid over uw geplande bezoek of met vragen over de aanwezigheid van andere bezoekers worden verwijderd.
-
- Beheerder
Dinsdag 22okt19 geen Suck & Fuck party
Helaas, de party vd 22e vervalt.
Onze excuses.
Onze excuses.
-
T-girl Amy
Ik kom morgen weer gezellig.
💋💋💋 Amy
💋💋💋 Amy
ik kom morgen middag tussen 12 en 17 uur
goede avond ik ben 35 jaar en hetro goede avond studentje ik kom morgen middag tussen 12 en 17 uur graag jou verwennen en ook andere vrouwen natuurlijk. groetjes arnold
Re: Welkom
Hey, deze student zou graag op 22 oktober langs willen komen en een geile gezellige middag hebben samen met anderen... Wie is er dinsdag ook aanwezig?
Gr, 20jrStudentje (M,Bttm,20jr)
Gr, 20jrStudentje (M,Bttm,20jr)
-
sorry te druk gehad vandaag met werken dus gaat niet lukken vanavond ik hoop volgende week veel plezier allemaal Lilly
-
- Beheerder
dinsdag suck en fuck
@themoodsbar met liesje en roxy 2 sessies kijk voor info op de site hetero
Deze party is geannuleerd.
Deze party is geannuleerd.
-
Hallo, hier Julia (Mariak). Ik had wat probleempjes met mijn inlogaccount, vandaar een wat late aanmelding, maar ik ben vanavond in de Moods en hoop op een gezellige, geile avond. groetjes Julia
-
Gina( hindoestaanse 100% bottom travestiet ) is zaterdagavond met Johana en Ellen aanwezig.
-
Morgen zaterdag is Babs trava uit België aanwezig. Ik val op zuiders, Afrikaans,Braziliaans en xl tot xxxxl . Tot morgen
-
vakantie s weer voorbij dus weer tijd om de moods te bezoeken zaterdag avond 19 oktober doe morgen voor alle zekerheid nog bevestigen gr trava Lilly
Geile onderdanige bottom (42jr rond glad kont en uiteraard geheel geschoren) gaat vanavond naar moods om zich heerlijk in alle gaatjes te laten neuken. Ik heb een heerlijke sappige geschoren slettenkut. Ik wil ook heerlijk langdurig in de doucheruimte ondergezeken worden door meerdere mannen. ZIjn er mannen die dit willen doen ??????
Is er ook een (pols) bandje beschikbaar om aan te geven dat ik bottom ben en ondergezeken wil worden ?
Groeten Geile slet nico en tot vanavond, ik hoor graag wie intresse heeft.
Is er ook een (pols) bandje beschikbaar om aan te geven dat ik bottom ben en ondergezeken wil worden ?
Groeten Geile slet nico en tot vanavond, ik hoor graag wie intresse heeft.
-
T-girl sissymeisje heeft een nieuw kort en groen jurkje en heeft erg veel ziin om daarin vanavond mannen te verleiden.
Josje is vanavond ook aanwezig en van planom heerlijk als vrouw te genieten met de aanwexige liefhebbers. Dit keer vanaf 1930uur
-
donderdag 17/10 vanaf 20:00
morgen avond weer lekker rondsletten in de Moods, ik kijk naar jullie uit! groetjes Vleertje T girl
-
LadyJane© komt donderdag vroeg in de middag naar de Moods
in een blauw jurkje en met een kort blond kapsel.
in een blauw jurkje en met een kort blond kapsel.
-
Ik doe mijn best om donderdag op t-girl dag te komen..
Waarschijnlijk ben ik er al in de middag.
Waarschijnlijk ben ik er al in de middag.
Hee goedenavond , ik ben morgen aanwezig om 18:00/18:30 ! Hoop op een paar goeie shemale ‘s die mijn kontje en mondje vol willen spuiten!
Groetjes
Groetjes
-
T-girl Amy
Ik ben er weer morgen gezellig.
💋💋💋 Amy
💋💋💋 Amy
-
geile top/versa 49/195/95 19*6 komt vanmiddag ook langs. hoop op n paar lekkere kontje en keeltjes!
-
Donderdag 17/10
Hoi Robin is morgen weer aanwezig samen met Steffanie.
Feel Like a Virgin. Sticky and Sweet.
XXX Robin.
Feel Like a Virgin. Sticky and Sweet.
XXX Robin.
-
Wij stel 40+ komen vanmiddag weer eens een bezoekje brengen.
-
Donderdag 17 oktober 2019 komt TVJeanette weer naar de Moods. Kom je ook? Ben er vanaf 15:00 uur X
-
Donderdag 17-10
Hallo Allemaal,
Versa Steffanie is Donderdag vanaf ongeveer 18:00 uur weer van de Partij samen met Robin.
Dus alle Tops / Bttm's en Versa's kunnen weer genieten van en met mij.
See you in the Moods
Versa Steffanie is Donderdag vanaf ongeveer 18:00 uur weer van de Partij samen met Robin.
Dus alle Tops / Bttm's en Versa's kunnen weer genieten van en met mij.
See you in the Moods
-
- Contacteer:
Monique komt a.s. donderdag naar de T-girl dag
Hoi. Ik (Monique) kom a.s. donderdag middag en avond ook weer gezellig naar naar de T-girl dag.
Ik ben er vanaf een uur of 4.
Ik zoek groot geschapen mannen die me lekker lang kunnen neuken.
Meerdere tegelijk is helemaal geil. Vraag op de bedden gewoon of je mee mag doen (meestal geen probleem).
Ik doe het alleen safe.
Neuken altijd met. Pijpen doe ik zonder onder voorwaarde dat je gezond bent en NIET in mijn mond komt.
Tot donderdag...
Monique
Ik ben er vanaf een uur of 4.
Ik zoek groot geschapen mannen die me lekker lang kunnen neuken.
Meerdere tegelijk is helemaal geil. Vraag op de bedden gewoon of je mee mag doen (meestal geen probleem).
Ik doe het alleen safe.
Neuken altijd met. Pijpen doe ik zonder onder voorwaarde dat je gezond bent en NIET in mijn mond komt.
Tot donderdag...
Monique
-
Donderdag 17 oktober 2019 Mandy en Yennie
Donderdag 17 oktober 2019 komen TGirls Mandy & Yennie weer naar dé leukste club van Nederland. Wij hopen op veel geile TOPS. Kom je ook?
Kuzzzz
Mandy & Yennie
Kuzzzz
Mandy & Yennie
-
Gina (hindoestaanse 100% bottom travestiet) komt zaterdagavond
-
- Beheerder
daisy
hoi daisy er waren gisteren mannen voor je maar jij was er niet meld invervolg aub of je komt of niet komt
themoodsbar
themoodsbar
-
Ik kom morgen ook even in de middag denk ik! XX Ricky
Hee t girls , morgen avond slanke jongen 23 aanwezig die graag van vrouwen met een piemel houd